Ik reizi, kad esmu vadījusi kādu semināru koučinga jomā, esmu uzklausījusi dalībnieku ieteikumu, ko līdzīgu piedāvāt arī pedagogu kolektīviem. Es šo ideju esmu ņēmusi vērā un izveidojusi 4 h garu semināra programmu, kuras laikā pedagogiem ir iespējams iepazīt vienu no jaunākajiem personīgās efektivitātes attīstības instrumentiem- koučingu. Vēl vairāk- esmu padomājusi arī par to, kā koučinga tenoloģiju izmantošana varētu palīdzēt pedagogiem aizvest skolēnus līdz eksāmeniem viegli un plūstoši. Respektīvi, apmeklējot šo semināru, pedagogi iegūst ne tikai personīgi vērtīgu pieredzi, bet arī ideju par to, kā šo pieredzi izmantot savā ikdienas darbā ar skolēniem.
Apgūstot šo domāšanas veidu (tieši tā man gribētos koučingu dēvēt), bieži vien esmu pieķērusi sevi pie domas: „Ja vien es to būtu zinājusi agrāk!”. Tieši tāpēc es priecājos par katru iespēju dalīties ar savām zināšanām. Un noteikti priecāšos, ja šis seminārs Jums šķitīs iegādes vērts.
Četru stundu garš seminārs „Koučings. Veiksmīgi un plūstoši aizvest skolēnus līdz eksāmeniem”.
Tomēr tas nav vienīgais, ko esmu gatava piedāvāt skolām. Esmu sagatavojusi arī semināru 9.klašu un vidusskolas vecuma skolēniem (vecums nekādā ziņā nav ierobežojums) par karjeras izvēli. Manuprāt tas ir viens no būtiskākajiem lēmumiem: „Saprast, ko es vēlos darīt”. Un esmu pieredzējusi, ka koučinga metodes ļoti labi palīdz atklāt atbildi uz jautājumu: „Ko darīt tālāk?”. Šajā 3h garajā seminārā es sniegšu skolēniem iespēju pašiem noformulēt atbildes uz šiem un citiem ar karjeras izvēli saistītiem jautājumiem un saprast, kā pašiem pieņemt lēmumu par karjeras izvēli.
Trīs stundu garš seminārs „Mana karjera- mana izvēle”.
Koučings skolās nebūt nav nekas jauns un iespējams, ka esat jau ar šo metodi pazīstami. Tomēr ir valstis, kurās koučings skolās ir kļuvis par ikdienu, piemēram, Norvēģijā. Vairāk skatīti šajā saitē: http://www.erickson.ru/norwayschool.htm
Esmu atvērta sadarbībai un ja Jums šķiet, ka Jūsu skolā aktuālāki varētu būt kādi citi attīstības jautājumi, es priecāšos ar Jums sazināties un vienoties par sadarbības iespējām.
ATSAUKSMES
Pedagogu atziņas pēc semināra „Koučings. Veiksmīgi un plūstoši aizvest skolēnus līdz eksāmeniem” .
Mani ieguvumi no seminārā:
"Enerģija tālākam darbam. Skaidrība, kā turpināt lietas kas it kā nesanāk." Gunita Junkurēna
"Apziņa par to, ka daudz ko jau zinu zemapziņā, tagad to pilnveidoju!" Inga Bernāte
"Darbs ar sevi prasa milzīgu pašdisciplīnu." Agate Vītola
"Jūtos harmoniskāka un drusku stiprāka." Agra Ķēniņa
"Kā izvirzīt mērķus, kā tos realizēt, kā nepagurt, kā izvēlēties jomas- izcili." Valentīna Līdaka.
"Personisks ieguvums. Tieši ģimenes labklājībai." Līga Lepse
"Ļoti gribējās praktiski redzēt, izprast kā darbojas koučings. Tas izdevās." Gunta Siliņa
Jūsu ieteikumi:
"Vispār ieviest izglītības sistēmā (domāts- koučinga pieeju)." Inga Bernāte
"Citu skolu kolektīviem." Agate Vītola
"Citām skolām, pedagogiem." Valentīna Līdaka.
"Citām skolām". Līga Lepse
"Tas būtu vērtīgs jebkuram cilvēkam. Īpaši latviešiem, kuri pārāk bieži „čīkst”." Gunta Siliņa
+ Vairāki konkrētu skolu norādījumi ar kontaktpersonām.
Iespējams, ka šī informācija pamudinās Jūs iepazīt koučinga filozofiju ja ne ar manu palīdzību, tad varbūt ar kāda no maniem kolēģiem atbalstu!
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru